انعکاس

دانشجویان رشته الهیات -علوم قرآن وحدیث دانشگاه اصفهان(ورودی های 13929)

انعکاس

دانشجویان رشته الهیات -علوم قرآن وحدیث دانشگاه اصفهان(ورودی های 13929)

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۱ ق.ظ

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از ,بلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • محمد شیروانی

وبلاگ نویسی

بلاگ بیان

وبلاگ

نظرات (۴)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.
  • نیما انصاری
  • سلام دوست من
    با مطلب ناقابل و جدیدی بروزم با عنوان " من روحانی با اندیشه اصلاحات بودم "

    عید بزرگ نیمه شعبان رو خدمتتون تبریک میگم.
    یاعلی
  • آنتی احزاب
  • سلام

    امروز -18/4/1393- خبری در رسانه ها منتشر شد که مجلس طرحی را به تصویب رسانده که طی آن احزابی که طبق قانون شکل میگیرند، به آنها از محل بیت المال - بخوانید پول مردم - به صورت قانونی کمک مالی تعلق میگیرد. البته نمایندگان محترم مجلس ذکر کردند که در طرح جدید، تشکیل حزب به آسانی گذشته نخواهد بود و سازوکار قانونی قوی ای برایش تدوین کرده اند؛ اما ایشان توضیح ندادند که به چه علت و بنابر چه منطق عقلانی و شرعی اجازه می دهند که دولت محترم از محل پول مردم - بخوانید اعتماد مردم - بخشی را صرف کمک به احزاب کند.

    از شما خوانندگان محترم تقاضا داریم مخالفت خود را با این طرح ناپسند مجلس شورای اسلامی ابراز کنید تا جلوی هرگونه سوء استفاده از مال و اعتماد ملت ایران گرفته شود.

    Good one BC…,Just did More than ene3fRf0;,aLux was Rock at the back…,Loved his tackle in the first half on Tuncay..,bloody good one..Paulo did well.,actually very well…nice to see him him produce great crosses with his not so favourite Left foot..Good start to March i feel…Reply
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی